سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا که این دنیاى شما در دیده من خوارتر از استخوان خوکى است که در دست گرى باشد . [نهج البلاغه]
 

 

 

رهـــبـــری و بـــیـــداری اســلامــــی

دشمنان اسلام و قرآن با اهانت به در گاه قدسی بیامبر رحمت،به و ضوح برچم بغض و کینه ی جبهه استکبار را با این مقام عظیم الشان برافراشتند....دلهای مملو از عشق آزرده شد....چشمان همگان اشکبار شد....و باز بر لبها جاری شد...

اللهم عجل لولیک الفرج

رهبرمان،محبوب قلبهایمان مثل همیشه با سخنانشان دل هارا تسکین میدهند:

متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است

ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام، دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم کینه‌ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون‌آمیز و نفرت ‌انگیز، خشم مجموعه‌های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روز افزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ، همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌ میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئز کننده‌ی خویش ساخته‌اند. پشت صحنه‌ی این حرکت شرارت ‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه‌های قبلی این زنجیره‌ی پلید، یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های امریکایی آتش‌ زننده‌ی قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ ها فیلم ضد اسلام را در بنگاه‌های وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست سفارش نمی‌دادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیر قابل بخشش نمی ‌رسید. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند. برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه‌ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه‌ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است.   

و در این عرصه ،شیعه و سنی و معتدل و تندرو دیگر موضوعیتی ندارد و همه با دل و جان به صحنه آمده اند زیرا بیامبر عظیم الشان اسلام(ص)محور و قطب عقاید الهی و اسلامی هستند

 بهترین راه مقابله با دشمن، شناساندن چهره­ی پیغمبر اکرم (صلی­الله­علیه­وآله) است  

حجت الاسلام مسعود عالی در گفتگو با پایگاه خبری شبکه قرآن سیما در خصوص تهیه و پخش فیلم موهن توهین به پیامبر اسلام (صلی­الله­علیه­وآله) گفت: «با توجه به واهمه دشمن از گسترش اسلام به ویژه بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و تأثیر آن در کشورهای غربی به نظر می­رسد این فیلم جزء سناریوی قدیمی دشمن برای تخریب اسلام و نشان دادن یک چهره منفی از پیغمبر اکرم (صلی­الله­علیه­وآله)، قرآن و اسلام است.»

وی افزود: این دشمنی، گاه با قرآن سوزی کشیش مسیحی یا به شکل کتاب سلمان رشدی ظهور می کند و امروز هم ساخت این فیلم در راستای همین جریان منفی و تخریبی و عقب نشان دادن اسلام است.

حجت الاسلام عالی با تأکید بر ارزشمندی حضور فعال مسلمین در صحنه، خاطرنشان کرد: مسکوت نگذاشتن این قضیه، نشان از حساسیت و هوشیاری جهان اسلام نسبت به مقدسات و خط قرمزها است. البته موضوع تخریب و آتش سوزی و کشتن و امثال اینها موضوعی است که گاهی از اختیار خارج می شود.

وی با بیان این موضوع که حضور در میدان، تنها بخشی از کار است اظهار داشت: زمانی که حساسیت مسلمین زیاد شود می توان درمقابل این دشمنی کاری انجام داد. علامه سید شرف الدین در این باره می فرماید: هدایت را از همان جایی باید پخش کرد که ضلالت از آن جا پخش می شود. به این معنا که اگر شیوه آنها بر اساس هنر یا ادبیات است، ما هم باید در مقابل آن چیزی ارائه کنیم. لذا این موضوع عاملی برای ورود نویسندگان و هنرمندان ما است تا از طرفی پیغمبر (صلی­الله­علیه­وآله) و دین را به شکلهای زیبایی معرفی کنند و هم عمق فساد دستگاه صهیونیستی را بشناسانند.
وی با تمجید از ساخت فیلم «شکارچی شنبه» گفت: «ما به فیلم­هایی از این دست بسیار نیاز داریم تا هم عمق، فرهنگ و ایده های دشمن شناسانده شود و از سوی دیگر خود را معرفی کنیم. وقتی چهره زیبای پیغمبر (صلی­الله­علیه­وآله) و دین شناسانده شود، مسلماً بهترین مقابله است.»

 

 

 

حجت الاسلام عالی ساخت این فیلم موهن را دارای اهداف مختلفی دانست و گفت: «مسلماً ساخت این فیلم دارای جنبه های مختلفی است. از بازیگران و ایده گرفته تا محل نمایش فیلم. هر کدام هدفی را دنبال می کند و با توجه به بکارگیری افراد مصری در این فیلم، بدبین کردن و به هم ریختن می تواند جز اهداف تهیه کنندگان این فیلم باشد.»
وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور قطع مقابله با دین، سناریویی از قبل طراحی شده است و با توجه به پیام مقام معظم رهبری نوک پیکان این جریان، آمریکا و رژیم صهیونیستی است.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: جمعه 91/6/31 ::: ساعت 6:39 عصر :::   توسط :::شمیم ولایت::: 
    نظرات شما: نظر